نیاز دارم


حرف های دختری سر گردان

حرف های دل عاشق ها

نیاز دارم

به دستی نیاز دارم که هنگام گریه هام نوازشم کند

به بوسه ای نیاز دارم تا محبت را احساس کنم

به اغوشی نیاز دارم تا در سرمای تنهایی گرمای مهر و محبت به من بدهد

به دلی پاک و مهربون احتیاج دارم  تا همیشه با من باشد

همین و بس



نظرات شما عزیزان:

پوریا
ساعت18:04---20 تير 1392
مرسی ابجی ولی احساس قوی ای هست نمیشه کنترلش کرد

yones
ساعت22:20---17 تير 1392
دوست دارم پرواز کنم تا که از میان ابرها بگذرم و به وسعت عشق تو دست یابم

دوست دارم که تنها در گوشه ای خلوت گزینم تا که شاید ذره ای از زجرهایت را حس کنم

دوست دارم در نگاه عاشقت غرق شوم تا که شاید گرمی اشکهایت را لمس کنم

دوست دارم زیر دوش آب سرد ساعتی بی اختیار بایستم تا که شاید تلخی آن لحظه را زندگی کنم

دستم را در زیر خاکستر خاموش عشقت فرو بردم اما سوختم

سوختم از آتش روشن زیر خاکسترت.
وبلاگت خیلی زیبا بود عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 17 تير 1392برچسب:,| 8:57 |عاشق بی جان| |


[-Design-]